Un thriller psihologic care explorează relația dintre Stella, o mamă îndurerată, și Charles, bărbatul condamnat pentru crima fiicei ei. Cu o altă adolescentă în pericol, Stella lucrează cu Charles pentru a afla adevărul, până nu e prea târziu.