Atunci când facem cunoștință cu Stella Tomlinson, au trecut trei ani de la moartea fiicei ei adolescente, Maisy. În prezent, Charles Stone, care a fost închis pentru crimă, vrea să o vadă pe Stella. Dar întâlnirea nu merge conform planului.