SUPER HAPPO contra STUNT HAPPO
O minge de fotbal ajunge în mijlocul lacului, iar Supereroul şi Cascadorul sunt la datorie. Fiecare dintre rivali încearcă să ajungă primul la minge. Cine va câştiga şi va deveni eroul familiei Happo?