SPORTY HAPPO: Tumbe de la trambulină
Sportiva e hotărâtă să execute cea mai bună săritură de la trambulină văzută vreodată şi să-şi impresioneze toţi prietenii. Dar va reuşi să-şi îndeplinească obiectivul sau o va învinge trambulina?