SPORTY HAPPO: Tactici pe teren
Sportiva se măsoară cu cea mai bună echipă din incinta Happo într-o întrecere a inteligenţei, vitezei şi forţei. Dar va reuşi să-i învingă sau adversarul va reuşi să înscrie primul?