BALLERINA HAPPO: Dansul robotului
Balerina organizează audiţii pentru a-şi găsi un partener de scenă, dar niciun candidat n-o impresionează. Descurcăreţul i-l prezintă pe Robo-dansator. Se va dovedi acesta partenerul perfect?