Aurul pierdut al Căpitanului Morgan
Josh se scufundă în reciful Lajas din Panama în căutarea cuferelor de comori de pe nava amiral scufundată a legendarului pirat, Căpitan Morgan. Această călătorie îl duce în orașul Panama și vizitează canalul Panama, o minune modernă.