Orașul de Aur
Josh parcurge traseul incaș pavat cu piatră, urcând 6000 de m prin Anzi și în Amazonul peruvian, în căutarea Orașului de aur nedescoperit. În drumul său către bogății face un ocol prin ruinele legendare din Machu Picchu.