Templul Apocalipsei
Josh Gates călătorește în junglele izolate și ticsite de explozibili din Cambodgia pentru a cerceta orașul pierdut al Imperiului Khmer și pentru a căuta o relicvă mitică ce dădea Regelui Zeu puterea de a-și incinera dușmanii.