Legenda lui Jesse James
Josh Gates călătorește în Vestul Sălbatic în căutarea legendarei comori de aur a lui Jesse James. Pe drum, Josh demaschează miturile despre Jesse James, face rapel de pe o stâncă din Munții Wichita și merge într-o vânătoare de comori în Buzzards Roost.