Scârțâie ceva!
Spiritul unui malefic războinic viking revine la viaţă în trupul unei jucării de plastic pentru căţei. Vrea să se răzbune pe iepuraşul care l-a prins în capcană. Spiritul malefic vrea să-l întoarcă pe Harold împotriva lui Draculaş.