Noroiosul Harry
Mina şi prietenele ei încearcă să o invoce pe Sângeroasa Mary în oglinda din hol. Harold descoperă că ele au invocat un golem de noroi. Harold începe să descopere copii ale lui în apartament. Mina nu trebuie să afle.