Cotețul bântuit
Mina îşi lasă animăluţele peste noapte într-un coteţ vechi şi înfiorător, în curtea clădirii Orlock. Dar ea nu ştie că acel coteţ e bântuit de fantoma unui căţeluş tare jucăuş.