Blestemul tipului vârcolac revine
Petice, tipul vârcolac, îl roagă pe Chester să-l ajute să cucerească inima Elvirei, dar când Chester se îndrăgoseşte şi el de ea, Draculaş şi Harold trebuie să le aplaneze conflictul.