Capitolul 7: Sunetul clopotului
Întunericul desparte gaşca. Wirt o întâlneşte pe Lorna, o tânără forţată să facă treburile casnice de către o vrăjitoare odioasă, cu un clopot magic. Wirt şi Greg pot s-o scape pe Lorna şi pe ei înşişi de vrăjitoare?