Capitolul 2: Viaţa printre dovleci
O mierlă pe nume Beatrice se oferă să-i ghideze pe Wirt şi Greg către Adelaide a Păşunilor (doamna bună a pădurilor) şi să-i ajute să ajungă acasă. Dar când Wirt îi refuză ajutorul, ajung cu toţii în mare pericol la festivalul recoltei din Pottsville.