Capitolul 5: Iubire nebună
Oare moşia milionarului Quincy Endicott este bântuită de o fantomă frumoasă, sau baronul ceaiului a luat-o razna? Greg şi Fred Calul investighează cazul. Între timp, Wirt şi Beatrice rămân blocaţi într-un dulap căutând nişte mărunţiş.