Fermele de pește sunt sectorul de piață alimentară care crește cel mai accelerat, iar Norvegia e lideră pe segment. Heidi Bjerkan îi arată lui Diego cum un sol bun și fermieri grozavi sunt elemente importante pentru un meniu Michelin.