Nu există risipă posibilă la resturantul cu stele Michelin al lui Javi Estevez, La Tasqueria. Aici îl vedem pe Diego gătind cee mai surprinzătoare părți ale unui porc. Astfel descoperă ce impact au fermele de porci asupra Spaniei rurale.