Matt Orlando, în restaurantul ecologic cu stele Michelin Amass, îi va arăta lui Diego tehnici de upcycle pentru orice produs. În Copenhaga, unul dintre cele mai ecologice orașe din lume, Diego va încerca upcycling: bere din urină.