În tribut față de ocean, bucătarul-șef cu stele Michelin Rui Paula ne arată cum să îmbrățișăm imensitatea într-un singur fel de mâncare. În călătorie pe coasta Portugaliei, Diego vorbește cu artiști și pescari despre problemele oceanului.