În gura lupului
Mai multe indicii criptice îi duc pe Turner și Duela la una dintre întâlnirile secrete ale Curții. Între timp, Stephanie află că dependența mamei sale e mai rea decât credea și îi cere ajutorul tatălui ei, Arthur. Harvey face o descoperire uluitoare.