Sub presiune
După ce liderul lor e eliminat de către Carrie, Gașca Mutantă se răzbună pe orașul Gotham prin luarea de ostatici, obligându-i pe Turner, Duela și Harper să iasă din ascunzătoare pentru a-i salva.