Mai mulți bani, mai multe probleme
Un plan de a distruge Curtea Bufnițelor îi conduce pe Turner și pe membrii echipei la o familie de mafioți, McKillens. Între timp, Carrie și Stephanie se pregătesc pentru prânzul pentru părinți de la Gotham Academy, iar Harvey apelează la un psihiatru.