E rău să fii bun
După o serie de jafuri în Gotham, Turner și Cavalerii își îndreaptă atenția către o posibilă legătură cu cei din Curtea Bufnițelor. Între timp, Duela și Carrie caută răspunsuri despre The Talon, iar Rebecca îi cere ajutorul lui la Harvey.