Codul minerilor - Partea 2
Shawn și Vernon pleacă într-o misiune de salvare chinuitoare, prin furtuna care cuprinde Marea Bering. Zeke relansează la apă vasul Havilah, cu un echipaj de-a dreptul nebun.