Pregătire pentru scufundări - Partea 2
Echipajul Gold Ship acționează pe cont propriu, în timp ce Vernon e plecat. Shawn are o defecțiune tehnică pe Myrtle, tocmai când șeful lui, Dave Young, vine în inspecție.