Imperiul contraatacă - Partea 1
Imperii ale exploatărilor aurifere se înfruntă într-o bătălie colosală, ca să domine Nome. Mr. Gold vrea să obțină 3000 uncii de aur. Clanul Kelly impresionează un nou investitor.