Armistițiu sau consecințe - Partea 1
Shawn și Kris încearcă să-și rezolve conflictul o dată pentru totdeauna. Sperând să demareze sezonul în forță, Zeke începe un adevărat maraton de dragare cu o pompă de sucțiune.