Sophia Roe o ghidează pe Selena pe teritoriul nefamiliar al picnicului pe bază de plante, cu wrap-uri de varză, chiftele din ciuperci și salată din cartof dulce, demonstrând cât de gustoasă poate să fie mâncarea vegetariană.