Ayesha Curry o învață pe Selena, care e fana ei înfocată, cum să pregătească gustările perfecte pentru o zi de vizionat meciul, de la sandvișuri cu pui și miere picantă, la năut în chilli dulce și curmale învelite în prosciutto.