Fabio Viviano, ambasadorul bucătăriei italiene, se alătură Selenei într-un ospăț plin de carbohidrați, cu pizza lui specifică, focaccia și gem de roșii pe pâine prăjită - gustările perfecte pentru o seară de urmărit meciul la Selena.