Ies scântei în bucătăria virtuală a lui Kwame Onwuachi, câștigător al premiului James Beard, care îi prezintă Selenei mâncarea nigeriană tradițională: orez jollof, pui în sos roșu și banane prăjite, pentru masa de duminică.