Ceartă sau zbor
Acest episod prezintă bătălia dintre Virgin Atlantic și British Airways, care s-a terminat cu un proces de calomnie pentru Branson. De la intrus la capitalist bogat, Branson continuă să țintească spre recorduri mondiale.