Păcatele tatălui
Secretele adunate pe parcursul a cinci decenii ies la suprafață, iar Casey Hammer trebuie să se ocupe de consecințe. Amintirile dureroase își fac apariția, în timp ce fantomele familiei Hammer îi bântuie pe toți cei implicați.