Bomba iubirii
Armie Hammer cade de pe piedestalul lui de băiat de aur al Hollywood-ului, când se confruntă cu acuzații de viol. Declarații de la cei care-l cunosc intim pe actorul căzut în dizgrație îi detaliază comportamentul întunecat.