Pe urmele banilor
Armand Hammer, bunicul lui Armie, are înțelegeri cu familia regală britanică și se zvonește că pune la cale mite de milioane de dolari, înainte să dezvăluie un ultim secret. După mulți ani, secretele lui Armie Hammer încep să iasă la suprafață.