Călătorie pe lună
În timp ce Lewis și Alice îi duc o tocăniță gustoasă reginei, aceștia observă că luna plânge și că lacrimile acesteia inundă castelul! De teamă că regatul reginei se va prăbuși, aceasta le ordonă celor doi să găsească o soluție.