Unde-i Junior?
Gemenii lasă o minge cirip cu Dodson, cu condiția ca Junior să vină cu ei. Dar pierd oul imediat! Temându-se ca Dodson să nu păstreze mingea, pretind că oul a fost furat. Dar oare Junior chiar a dispărut?