Dodson-aventurierul
Dinah află că Dodson a mințit-o și rupe prietenia cu el. Observând cât de trist este, Alice și Lewis îl ajută să îi dovedească Dinhei că este într-adevăr un dodo neînfricat, cu ajutorul diverselor strategii și... minciuni.