Viața în aer liber
Dinah îi invită pe Alice și Lewis să plece într-o aventură, dar realizează că aceasta fuge de fapt de Regină. Cei doi fac totul pentru a o convinge să se întoarcă, dar dacă adevăratul motiv pentru care a plecat fata nu este de fapt Regina?