Visul african (HBO)
Kinga Choszcz, o excursionistă poloneză care călătorește în Africa de Vest, o cumpără pe Malaika, o fată din Ghana, ca s-o scape de sclavie.
Kinga Choszcz, o excursionistă poloneză care călătorește în Africa de Vest, o cumpără pe Malaika, o fată din Ghana, ca s-o scape de sclavie. Moartea Kingăi o duce pe mama ei din Polonia în Africa în căutarea fetei salvate de fiica sa.