Un miliard de oameni fericiți (HBO)
Documentarul prezintă încercarea trupei poloneze Bayer Full să cucerească piața muzicală din China. O ciocnire a două culturi extrem de diferite și o provocare pentru a reuși ceva ce n-a mai reușit nimeni, niciodată.