Îmbarcarea! Croaziera lui Rosie (HBO)
În 2004, Rosie și Kelli O’Donnell au închiriat un vas de croazieră și găsit 1.500 de pasageri. Vasul a oferit un mediu relaxant pentru familiile gay.
În 2004, Rosie și Kelli O’Donnell au închiriat un vas de croazieră și au pornit la drum cu 1.500 de oameni la bord. Scopul era să ofere un mediu relaxant pentru familiile gay. Acest documentar surprinde spiritul croazierei de o săptămână.