Circul vesel (HBO)
În 1922, Toma Zdebschi vine în România din Cehoslovacia cu Circul Globus pentru o serie de spectacole și decide să se stabilească în România.
În 1922, Toma Zdebschi vine în România din Cehoslovacia cu Circul Globus pentru a susține o serie de spectacole. După un an, hotărăște să se stabilească definitiv în România.