Arthur Miller: Scriitor
Filmul regizat de Rebecca Miller este un portret inedit al tatălui ei, Arthur MIller, construit în jurul unor interviuri luate de-a lungul anilor.
Filmul regizat de Rebecca Miller este un portret al tatălui ei construit în jurul unor interviuri luate de-a lungul anilor. Acest portret al marelui scriitor american este diferit de tot ceea ce a văzut publicul până în prezent.