You're Fired, Mate!
Sig must act quickly as heavy ice entombs the Northwestern. When Keith's Australian greenhorn challenges his old-school command, a culture clash erupts. Hellbent on earning an ownership stake in the Titan, Jake hauls pots at a blistering pace.