The Wild West
In the Season 21 premiere, Sig and Johnathan head to abandoned Adak Island, chasing rumors of giant king crab. Co-captaining the Time Bandit, the two legends spark a gold rush out west, until chaos on the Titan Explorer forces Jake's crew to abandon ship.