Bring Out the Monster
Keith & Jake deploy guerrilla tactics when a factory trawler invades their grounds. At the Russian Line, Rick encounters temperatures so frigid that even snow crab can't survive on deck. Sig struggles against mounting breakdowns threatening his delivery.