Beyond the Breaking Point
After six relentless weeks at sea, man and machine push past the breaking point. While Keith seeks medical care in Anchorage, the Wizard loses steering in 20-foot seas. Rick fears the worst as he takes on water, and Clark finds Sig unconscious below deck.